Česta pitanja: Funkcionisanje servisa
Kome mogu da se zalim ukoliko nisam zadovoljan radom servisa?
Postavio Božo Milutinović on 31.12.2018 22:03
U slučaju da niste zadovoljni našom uslugom u servisu ili imate neku drugu primedbu, molimo vas da popunite formular na našoj web stranici briga o korisnicima.
Svaka primljena žalba će biti pročitana, razmotrena i na svaku žalbu ćemo odgovoriti u toku istog radnog dana.


Molimo vas da žalbe ne upućujete telefonom, jer tim putem neće doći do ljudi zaduženih za rešavanje žalbe, na osnovu ranijih analiza utvrdili smo da često u telefonskom razgovoru dođe do određenih krivo shvaćenih fraza ili celih rečenica, pa iz tog praktičnog razloga više volimo da sa korisnikom ostvarimo pisanu komunikaciju, a sve u cilju da poboljšamo kvalitet usluga prema korisnicima.
(9 Ocena)
Korisno
Nije korisno

Powered by NEPO SYSTEM